reklama

adam a eva

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja budem Adam, buď mi Evou

a poďme spolu do raja,

nech nás táto nová pieseň,

nech nás láskou opája.

Budeme tam nahí ležať,

nikto nás už nenájde

a krásu tela s nehou skúmať

každý deň si môžeme.

Len daj mi ruku, dýchaj zľahka,

pozri sa mi do očí.

Pohľad, prosím, moje telo,

nech kolotoč sa roztočí.

Nevládzem už ďalej kráčať,

len neprestávaj láskať ma.

Ja budem Eva, buď mi Adam

a poďme spolu do raja.

Kamila Kabátová

Kamila Kabátová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudská bytosť, ktorá by chcela byť princeznou :) Zoznam autorových rubrík:  EfemérneReálneÚvahy

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu