reklama

pre iné(ho)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za oknom chladný deň,

slnkom ožiaruje tvár.

Pozerám sa mi do mysle,

ale nič zvláštne nehľadám.

Počúvam šepot lístia,

ktoré bezstarostne šantí.

A duša moja čistá

tíško vzdychne: "Ach, ty!"

Vo svojej dobrote

dnes svet je krásny

a v jeho milote

môj cieľ je jasný.

Po tvári ma hladia

vypočuté slová,

pomaly ma vábia,

no človek sa schová.

Hladne bozkáva ma

tento deň na čelo.

Mesto si dnes žiada

byť telo na telo.

Už sa nevenujem

vonkajšej krajine.

Moje srdce bije

úplne pre iné.

Kamila Kabátová

Kamila Kabátová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudská bytosť, ktorá by chcela byť princeznou :) Zoznam autorových rubrík:  EfemérneReálneÚvahy

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu