reklama

na zamyslenie ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vo svojich myšlienkach som nenápadná ako

nahá jazdkyňa cválajúca mestom na pravé poludnie,

no vo svojich činoch som nápadná ako tieň o polnoci.

V noci som hrdinka z románov, dievčatko z piesní,

cez deň som snivá bábika.

Vo svojom svete som niekto významný a dôležitý,

v tom vašom som človek tuctový a nepodstatný.

Aký je význam tých nezmyselných zmyslov,

keď zmyselné nezmysly sú príťažlivejšie?

Povedzte, čo krajšie môže byť ako hrôzostrašný sen?

A čo desivejšie ako slnečný deň?

...

Kamila Kabátová

Kamila Kabátová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ľudská bytosť, ktorá by chcela byť princeznou :) Zoznam autorových rubrík:  EfemérneReálneÚvahy

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu